12 Ocak 2011 Çarşamba

Hamit: Üzülme sen de tarihe geçtin

Hamit: Üzülme sen de tarihe geçtin

Hamitten Kazak kaleciye: Üzülme, sen de tarihe geçtin!

 Dünyada yılın en güzel golüne ilk kez verilen Puskas ödülünü alan milli futbolcumuz Hamit Altıntop, heykelciğini o maçta Kazakistan kalesini koruyan Andrei Sidelnikovdan aldı.

Başarılı isim, tecrübeli file bekçisine, Üzülme, sen de tarihe geçtin. diye takıldı. FIFAnın, İsviçrenin Zürih kentindeki merkezinde düzenlenen ve futbolda 2010un en iyilerinin seçildiği ödül töreninde, Hamit Altıntopun Euro 2012 elemelerinde Kazakistana attığı gol, yılın en güzel golü ödülüne layık görülmüştü.

Hamit Altıntop, Puskas ödülü için Matthew Burrows, Linus Hallenius, Lionel Messi, Samir Nasri, Neymar, Arjen Robben, Siphiwe Tshabalala, Giovanni van Bronckhorst ve Kumi Yokoyama ile yarıştı. Bir milyondan fazla FIFA.com kullanıcısı tercihlerini Euro 2012 elemelerinde Hamitin 3 Eylülde Astanada attığı golden yana kullandı. Macar Milli Takımının 1950lerdeki kaptanı ve golcüsü Ferenc Puskas adına verilen ödül Hamite büyük bir onur yaşattı. Ay-Yıldızlı oyuncumuz, bu anlamlı ödülü alan ilk Türk oldu. Puskas Ödülünü değerlendiren Hamit, Belki kariyerimin en önemli golü değil ama kariyerimin en güzel golü diyebilirim. Bu şekilde tarih yazmak hiç de fena değil. ifadelerini kullandı. Golü atmasına yardımcı olan Milli Takım oyuncularına teşekkür eden Hamit Altıntop, Şimdi bana parti yapmak için fırsat çıktı. sözleriyle memnuniyetini dile getirdi. Bu ödülün kazanılmasında aslan payına sahip olan Emre Belözoğlu ise esprili bir şekilde, Ben zaten o ortayı al da at diyerek yapmıştım. Kendisini tebrik ederim. açıklamasını yaptı. Hamit, Kazakistana attığı golü de şöyle anlattı: Emre güzel bir köşe vuruşu yaptı. Top bana doğru gelirken çok fazla düşünmedim ve direkt vurdum.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder